شناسهٔ خبر: 178158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خوی:

نصب ۲۲۰۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

3484624b-851a-43df-a9fc-8f5de6843526.jpg ۲۲۱۵مورد تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی طی سال جاری نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، اصغر کاظمی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوی، اعلام کرد: در نیمه نخست سال جاری، ۲۲۱۵ تابلو علائم هشداردهنده جاده‌ای با هدف آگاهی‌بخشی و کاهش تصادفات نصب شده است. 

وی افزود: در این مدت، ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خوی بهسازی و آسفالت شده و همچنین ۲۸ کیلومتر از محورهای این شهرستان نیز روکش آسفالت شده است.

کاظمی با اشاره به خط‌کشی ۱۰۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان خوی برای افزایش ایمنی ترددها، اظهار کرد: در این بازه زمانی، ۷۴۰ کیلومتر تسطیح، رگلاژ و شانه‌سازی محورها و همچنین ۱۱۰۰ متر شن‌ریزی در راه‌های اصلی و فرعی روستایی انجام شده است.

وی نقش گاردریل را در کاهش تلفات جاده‌ای مهم دانست و تصریح کرد: در این مدت، ۱۸ متر بازسازی و نصب گاردریل و ۶۰۰ متر نصب نیوجرسی مفصلی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوی ادامه داد: اجرای تعمیر ۱۶۰ عدد روشنایی، انجام ۴۰ گشت تلفیقی با پلیس راه، گشت‌های دروازه‌ای کنترل ناوگان و ۲۱۰ تن نخاله‌برداری در محورهای مواصلاتی، از دیگر اقدامات این اداره در نیمه نخست سال جاری است.